مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-06فرهنگي

هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی همدان، میزبان هنرمندان 30 استان 


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از حضور هنرمندان 30 استان در هفدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از حضور هنرمندان 30 استان در هفدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان همدان خبر داد.

محمدرضا خلجی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه 14 تا 18 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان دایر است و از ساعت 16 تا 21:30 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیشتر هنرمندان حاضر در این نمایشگاه، زنان شاغل در حوزه صنایع دستی هستند که دست ساخته های خود را به معرض نمایش گذاشته اند، افزود: اداره کل فنی وحرفه ای استان، شهرداری همدان، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بسیج سازندگی از جمله ادارات حاضر در نمایشگاه هستند.

خلجی بیان کرد: 246 غرفه در این نمایشگاه دایر شده که 130 غرفه به 29 استان مهمان، 20 غرفه برای سوغات، 35 غرفه به شهرستان های استان همدان و 61 غرفه هم به هنرمندان صنایع دستی شهرستان همدان اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه فضای مناسبی در اختیار فرهنگ سراهای کسب و کار قرار داده شده، اظهار کرد: تلاش شده تا از همه ظرفیت های موجود در راستای معرفی و توسعه صنایع دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی همدان، میزبان هنرمندان 30 استان 

هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی همدان، میزبان هنرمندان 30 استان